תוכניות השותפים הטובות ביותר עבור Pipedrive משתמשים ויועצים

הגבר את המכירות שלך עם TimelinesAI עוצמתי WhatsApp הִשׁתַלְבוּת.
תוֹכֶן הָעִניָנִים
הגבר את המכירות שלך עם TimelinesAI חָזָק WhatsApp הִשׁתַלְבוּת

עודכן באפריל 2026

אם אתה Pipedrive משתמש, יועץ או שותף יישום, מומחיות המכירות שלך כבר מייצרת ערך עבור הלקוחות שלך. אבל האם אתה מרוויח ממנה מעבר לעמלות הפרויקט?

6 תוכניות השותפים הללו מעניקות לכם את שיעורי העמלות הגבוהים ביותר בעולם Pipedrive אקוסיסטם, עם חלונות עוגיות של 30-90 יום. יחד, הם יכולים לייצר הכנסה פסיבית של 3,000-5,000 דולר לחודש אם בונים את הערימה הנכונה.

6 תוכניות שותפים עם פרטי עמלות
חישובי פוטנציאל השתכרות עבור כל תוכנית
אסטרטגיות למקסום הכנסות
מדור הזדמנויות WhatsApp (הרווח הגבוה ביותר)

1. Pipedrive תוכנית שותפים

עמלה: 200–600 דולר ומעלה לכל הרשמה מתאימה
קוקי: 30 יום
הכי טוב בשביל: מכירות חד פעמיות בעלות ערך גבוה

היליד Pipedrive התוכנית היא האפשרות בעלת התשלום הגבוה ביותר עבור מכירות חד פעמיות. אתם מקבלים 200-600 דולר לכל הרשמה מתאימה, עם בונוסים עבור נפח. הגעה ל-100+ הרשמות לרבעון פותחת גישה לרמות גבוהות יותר.

למה להמליץ ​​על זה: הלקוחות הקיימים שלך שגדלים מעבר ללקוחות הנוכחיים שלהם CRM רשת צוותי המכירות שלך המעוניינים לעבור ממתחרים ( HubSpot , Salesforce ).

פוטנציאל רווח: 10 הרשמות/חודש × 300 דולר = 3,000 דולר/חודש (הערכה שמרנית).

קישור הרשמה: הצטרפו לתוכנית השותפים Pipedrive

2. TimelinesAI — Pipedrive + WhatsApp הִשׁתַלְבוּת

עמלה: 20% לכל החיים 🔥
קוקי: 90 יום
הכי טוב בשביל: הכנסה חוזרת גבוהה ביותר

זוהי התוכנית החוזרת עם הרווחים הגבוהים ביותר עבור Pipedrive שותפים. עם 20% מההכנסה החוזרת לכל החיים, כל לקוח של 99 דולר לחודש מייצר הכנסה פסיבית של 30 דולר לחודש לכל החיים. ללא מגבלה, ללא הגבלת זמן.

למה לקוחות Pipedrive שלכם צריכים את זה: שלכם CRM משתמשים כבר מנהלים קשרי לקוחות. הם צריכים להגיע ללקוחות ב WhatsApp —אותה פלטפורמה שבה נשלחות הודעות של 2B מדי יום. TimelinesAI מאפשר להם להתחבר לכל WhatsApp מספר ישירות אל Pipedrive אין צורך במעבר בין אפליקציות נוספות, אין צורך במורכבות API.

דוגמה מהעולם האמיתי: אתה ממליץ TimelinesAI ל-10 לקוחות. גודל עסקה ממוצע: 99 דולר לחודש. זוהי הכנסה פסיבית של 300 דולר לחודש, בכל חודש, במשך שנים.

פוטנציאל השתכרות:
• לקוח אחד לחודש = 238 דולר לשנה הכנסה פסיבית
• 10 לקוחות = 2,376 דולר לשנה, עלות חוזרת
• 20 לקוחות = 4,752 דולר לשנה, עלות חוזרת

קישור הרשמה: הצטרפו לתוכנית השותפים TimelinesAI

3. משפך שיווקי — רצפי אימיילים + Pipedrive

עמלה: 25% חוזר (עד 12 חודשים)
קוקי: 60 יום
הכי טוב בשביל: דוא"ל + CRM זרימות עבודה

דוא"ל הוא עדיין ערוץ ה-ROI הגבוה ביותר למכירות. גשרים בין משפכי מכירות Pipedrive ושיווק בדוא"ל, המאפשר ללקוחות שלך לבנות רצפים אוטומטיים מהם CRM נְתוּנִים.

למה זה מכירה נוספת טבעית: Pipedrive מנהלת שיחות. אאוטפונל מנהלת את רצפי הטיפוח. יחד, הם מהווים מערכת מכירות שלמה. 25% החזרה חוזרת למשך 12 חודשים פירושה הכנסה מתמשכת.

פוטנציאל רווח: 99 דולר לחודש ללקוח × 25% × 12 חודשים = 300 דולר עמלה לכל לקוח לכל החיים (לא כולל שנה 2 ומעלה).

קישור הרשמה: הצטרפו לתוכנית השותפים של Outfunnel

4. Woodpecker — יצירת לידים בלינקדאין + אוטומציה של דוא"ל

עמלה: 200–1,000 דולר למנוי
קוקי: 30 יום
הכי טוב בשביל: צוותי מכירות B2B

אוטומציה של לינקדאין + דוא"ל. צוותי מכירות B2B חיים בלינקדאין. Woodpecker מאפשר אוטומציה של יצירת קשר עם לינקדאין ומעקב אחר דוא"ל.

למה זה משתלב בצורה מושלמת עם Pipedrive : Pipedrive מנהל את הצינור שלך. Woodpecker ממלא את הצינור שלך. עמלות גבוהות (200$–1,000$) מכיוון שתוכניות ארגוניות משלמות יותר.

קישור הרשמה: הצטרפו לתוכנית השותפים של Woodpecker

5. Zapier — אינטגרציות אינסופיות עבור Pipedrive

עמלה: 25-100 דולר ומעלה לכל הרשמה
קוקי: 30 יום
הכי טוב בשביל: אינטגרציות ואוטומציות

כֹּל Pipedrive המשתמש שואל בסופו של דבר: כיצד ניתן לחבר Pipedrive ל-[כלי שיווק X]?

Zapier היא התשובה. עם יותר מ-7,000 אינטגרציות, Zapier מאפשר ללקוחות שלך להפוך זרימות עבודה לאוטומטיות: Pipedrive רפיון, Pipedrive גיליונות גוגל → Pipedrive → HubSpot וכו'

למה להמליץ ​​על זה: זוהי פלטפורמת האינטגרציה הגמישה ביותר. כאשר לקוח זקוק לאינטגרציה מותאמת אישית, Zapier היא הבחירה הראשונה שלהם. עמלות חודשיות חוזרות (25$–100$ ומעלה).

קישור הרשמה: הצטרפו לתוכנית השותפים Zapier

6. סלאק - יישור צוות והתראות

עמלה: 100–500 דולר לכל מרחב עבודה בתשלום
קוקי: 30 יום
הכי טוב בשביל: צוותי מכירות בינוניים עד גדולים

צוותי מכירות משתמשים ב-Slack כדי להישאר מיושרים. Pipedrive משתמשים כבר נמצאים בסלאק. אז כשאתה ממליץ להתחבר Pipedrive → סלאק (התראות על עסקאות, התראות על לידים וכו'), אתם מסירים חיכוכים.

למה זה עובד: סלאק הוא אמין ונמצא בכל מקום. Pipedrive לקוח שכדאי להתייעץ איתו כבר משתמש ב-Slack. זה מכירה נוספת קלה.

קישור הרשמה: הצטרפו לתוכנית השותפים של Slack

טבלת השוואה מהירה

תָכְנִית עֲמָלָה עוּגִיָה הטוב ביותר עבור
Pipedrive יָלִיד 200–600 דולר+ 30 ימים מכירות חד פעמיות בעלות ערך גבוה
TimelinesAI 🔥 20% חיים 90 ימים החזרה הגבוהה ביותר
משפך יציאה 25% × 12 חודשים 60 ימים אימייל + CRM זרימות עבודה
נַקָר 200–1,000 דולר 30 ימים יצירת לידים B2B
Zapier 25 דולר עד 100 דולר ומעלה 30 ימים אינטגרציות ואוטומציות
רָפוּי 100–500 דולר 30 ימים יישור צוות והודעות

כיצד למקסם את הרווחים שלך משותפים Pipedrive שׁוּתָף

1. ערימת תוכניות משלימות

אל תמליצו רק על כלי אחד. בנו ערימה: Pipedrive + משפך יציאה + נקר + TimelinesAI כל אחד פותר בעיה שונה ( CRM , דוא"ל, יצירת לידים, העברת הודעות). הלקוחות שלך ישתמשו בכולם.

2. שלבו המלצות בקליטה שלכם

כאשר אתה מגדיר לקוח Pipedrive חשבון, הראה להם מיד כיצד כל כלי משלים פותר בעיית זרימת עבודה ספציפית. זה טבעי, לא שיווקי.

3. צור תוכן סביב הכלים

כתבו מדריכים, צרו סרטונים, שתפו תבניות. הלקוחות שלכם יחפשו בגוגל " Pipedrive + שילוב Outfunnel" ומצא את התוכן שלך, לחץ על קישור השותפים שלך וקנה.

4. התמקדו בתוכניות חוזרות

TimelinesAI (20% מההכנסה לכל החיים) ו-Outfunnel (25% × 12 חודשים) מייצרים הכנסות שוטפות. אפילו לקוח אחד מייצר 300-1,800 דולר לשנה. אם תגדילו את ההשקעה ל-10 לקוחות, תקבלו הכנסה פסיבית של 3,000 דולר+ לשנה.

5. היו שקופים עם הלקוחות

תגיד להם שאתה מרוויח עמלה. הם יכבדו את הכנות שלך. לרובם לא אכפת כי הכלי פותר בעיה אמיתית.

ה WhatsApp הזדמנות רוב Pipedrive חסרים יועצים

הנה עובדה: 2 מיליארד הודעות WhatsApp נשלחות מדי יום . שלך Pipedrive לקוחות מגיעים ללקוחות בכל מקום מלבד היכן שהלקוחות נמצאים בפועל - WhatsApp .

רוֹב Pipedrive משתמשים לא יודעים איך לגשר על הפער הזה. הם חושבים שהם צריכים להשתמש WhatsApp ממשק ה-API העסקי הרשמי של (יקר, מורכב, איטי להתקנה). הם לא מבינים שיש דרך טובה יותר: לחבר את חשבון WhatsApp הקיים שלהם ישירות ל- Pipedrive תוך 2 דקות באמצעות TimelinesAI .

זוהי הזדמנות השותפים בעלת הרווח הגבוה ביותר ב Pipedrive מערכת אקולוגית.

עם 20% רווח קבוע לכל החיים, כל לקוח שתמירו מביא הכנסה פסיבית של 30-100 דולר לחודש לכל החיים. לקוח אחד משלם עבור כל מערך הייעוץ שלכם.

מוכנים להתחיל להרוויח?

בחרו תוכנית אחת והצטרפו השבוע. לרובן יש קליטה תוך פחות מ-10 דקות. עקבו אחר ההפניות שלכם בלוח המחוונים שלכם.

יעד: 3 הרשמות לחודש × ממוצע של 150 דולר = הכנסה חוזרת של 450 דולר לחודש. זה 5,400 דולר לשנה לפי 3 המלצות פשוטות.

החזרה הגבוהה ביותר: TimelinesAI (20% מהחיים)

ערך גבוה חד פעמי: Pipedrive Native

אוטומציה של דוא"ל: Outfunnel

יצירת לידים B2B: נקר

אינטגרציות: Zapier

יישור צוות: סלאק

גלו עוד. 

WhatsApp חלקן של פייסבוק ואינסטגרם במסרים ברשתות החברתיות הוא ללא תחרות. נצלו זאת עם אחת מהחברות הצומחות ביותר WhatsApp ספקי פתרונות עסקיים.